umichan

Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

Ny här (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Av Umi - 19 mars 2014 15:11

Heii!

Precis som titeln säger är jag "ny" med att blogga.

Jag tyckte det var på tiden att skapa en blogg då jag tänkt på det

under en väldigt lång tid.

 

Så jag tänkte då berätta lite om mig själv! Jag är en 12 årig tjej från Göteborg som heter Felicia men brukar kallas UmiChan av mina vänner.

 

Jag älskar allt och typ alla som har med japan att göra och jag själv klär mig i många japanskastilar. Bland annat fairy kei, lolita och pastel goth. Jag gillar även att baka och laga mat samt lyssna på musik och vara med kompisar!

                                           



På denna blogg kommer du som läser få läsa mycket om mitt liv men också om andra saker.. Suger på att blogga , lägga in smileys och göra blogg design.. Men, men. Hoppas du fortsätter kolla in på min blogg då och då. ^-^

 

 

Puss puss alla fina ;*

 
 
Cija

Cija

19 mars 2014 16:17

Välkommen hit! Kul att du också bestämt dig för att blogga, jag är också rätt ny här. :)

http://cija.bloggplatsen.se

 
Annie da Fancy

Annie da Fancy

19 mars 2014 19:33

Hei o välkommen~ c:
Tänkte att du kanske ville ha ett litet välkomnande, så här är jag xD Hoppas allt går bra med bloggen ^^
Och här kommer nåra frågor: Favo vocaloid? Favo anime? Cosplayar du? Är du konventare? x3
Ha det bra~

~Hugz from zé Fancy~

http://fancycorner.bloggplatsen.se

Umi

20 mars 2014 15:33

Tackar tackar ^^
Min favo vocakoid är nog Hatsune miku och någon annan kommer inte på just nu.. men men x3
Min favo anime är nog tokyo mew mew! (ι´Д`)ノ
Ja jag cosplayar ಥ⌣ಥ
Asså jag vet inte riktigt om man kan säga att jag är 'konventare' för jag har inte gått på ett konvent förut men ska "börja" gå på mer konvent i sommar som närcon m.m ∩(︶▽︶)∩
Ha det bra ~

~ Alien hugz from Umi ~

 
meichan

meichan

23 mars 2014 22:16

Bor du i Stockholm isåfall kommer du på Japanloppiset i April? *^* c:

http://apinkcupoftea.bloggplatsen.se

Umi

27 mars 2014 19:15

Bor inte i Stockholm tyvärr. *^*
Kommer heller inte på japanloppisen utan jag ska till asienloppisen i hässleholm eftersom att det ligger närmare där jag bor. c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Umi - 7 april 2014 18:50

  Annyeong!   Idag har det varit en hyfsat bra dag när jag trippade runt på skolan med min nya haj tröja från H&M!      Jag har även tatt spruta idag och det gjorde *fäller en tår* sjukt ASKSHHHFJSKAGY ont   Är också på strålande...

Av Umi - 5 april 2014 09:22

      Annyeong!   Idag SKULLE jag åkt till Asienloppisen i Hässleholm! MEN.. Jag är sjuk Hade sett fram imot den här dagen i flera veckor och så skulle det blivit mitt första "konvent" också!   USCH Men jag ska som tur är på n...

Av Umi - 31 mars 2014 17:11

  Annyeong!   Idag så har det varit en ganska hetsig dag. Allt började när jag vaknade..   Det dånade i typ hela huset av Sandra Nielsens låt Undo Inte nog med det så hade jag försovit mig och pappa hade inte väckt mig.   Kom ty...

Av Umi - 29 mars 2014 09:15


  Bloggade inte igår eftersom att vi hade en dator/telefon/ipad "fri" dag c:   Men iallafall så kommer detta inlägget handla om konvent typ!   Vilka konvent ska ni på i år? Det första som jag ska på är Asienloppisen i Hässleholm om ...

Av Umi - 27 mars 2014 19:20

  Heii! ~   Jag vet att jag inte bloggat på typ 100 år Förlåt , jag är verkligen en dålig människa... Iallafall så har jag en bort förklaring typ.. Jo i helgen var jag hos mina kusiner och ville inte vara inne på datorn eftersom att ...


Annyeong!(~ ̄▽ ̄)~
Jag heter Felicia och kommer från Göteborg fast ni kan kalla mig UmiChan som mina vänner oftast gör! (o´ω`o)
I min blogg kan ni läsa om Vocaloid, Japan fashion, anime, manga och lite annat :3

 

2 besvarade frågor

 

 

 

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards