umichan

Direktlänk till inlägg 31 mars 2014

Läxoooooor D:

Av Umi - 31 mars 2014 17:11


Annyeong!


Idag så har det varit en ganska hetsig dag.

Allt började när jag vaknade..


Det dånade i typ hela huset av Sandra Nielsens låt Undo

Inte nog med det så hade jag försovit mig och pappa hade inte väckt mig.


Kom typ fem minuter försent och det värsta var att vi hade idrott direkt på morgonen..

Så jag kutade till idrottshallen och slängde på mig kläderna, fast jag har så himla

snälla vänner så dom väntade på mig!


På idrotten så körde vi innebandy, usch! (enligt mig)

Jag hamnade med tre av mina bästa vänner och det var jätte
 kul även fast vi sög och typ alltid förlorade. image


Sen på rasten så tog killarna vår boll som vi brukar "leka" med (xD) och vi blev

piss sura. Dom hade nu två bollar samtidigt som vi jagade

dom runt hela skolgården, men sen tröttnade vi och hämtade

vår lärare som typ fick ett spel på dom.. x3


Slutade 14.40 idag så kom inte hem förrens 15.00 ungefär.


Nu sitter jag här och gör läxor, bloggar och äter ett gott, rött, saftigt äpple!

Usch hatar läxor

Men dom måste tyvärr göras c:


       



                                    Ska fortsätta göra läxan nu så bye bye alla fina som läser denna blogg! ;* ~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Umi - 7 april 2014 18:50

  Annyeong!   Idag har det varit en hyfsat bra dag när jag trippade runt på skolan med min nya haj tröja från H&M!      Jag har även tatt spruta idag och det gjorde *fäller en tår* sjukt ASKSHHHFJSKAGY ont   Är också på strålande...

Av Umi - 5 april 2014 09:22

      Annyeong!   Idag SKULLE jag åkt till Asienloppisen i Hässleholm! MEN.. Jag är sjuk Hade sett fram imot den här dagen i flera veckor och så skulle det blivit mitt första "konvent" också!   USCH Men jag ska som tur är på n...

Av Umi - 29 mars 2014 09:15


  Bloggade inte igår eftersom att vi hade en dator/telefon/ipad "fri" dag c:   Men iallafall så kommer detta inlägget handla om konvent typ!   Vilka konvent ska ni på i år? Det första som jag ska på är Asienloppisen i Hässleholm om ...

Av Umi - 27 mars 2014 19:20

  Heii! ~   Jag vet att jag inte bloggat på typ 100 år Förlåt , jag är verkligen en dålig människa... Iallafall så har jag en bort förklaring typ.. Jo i helgen var jag hos mina kusiner och ville inte vara inne på datorn eftersom att ...

Av Umi - 20 mars 2014 15:55

   Annyeong ~ *v*   Ja , hej alla fina! ;* Tänkte berätta lite om min dag. Imorse vaknade jag 6.30. Jag skulle nämligen och 'titta' på min nya skola som jag ska börja i 6:an (i höst). Skolan heter Nova Montessori och ligger i Kungsback...


Annyeong!(~ ̄▽ ̄)~
Jag heter Felicia och kommer från Göteborg fast ni kan kalla mig UmiChan som mina vänner oftast gör! (o´ω`o)
I min blogg kan ni läsa om Vocaloid, Japan fashion, anime, manga och lite annat :3

 

2 besvarade frågor

 

 

 

Lucky Charms Rainbow

Skapa flashcards