umichan

Direktlänk till inlägg 5 april 2014

Sjuk :'(((

Av Umi - 5 april 2014 09:22

     

Annyeong!


Idag SKULLE jag åkt till Asienloppisen i Hässleholm!

MEN.. Jag är sjuk

Hade sett fram imot den här dagen i flera veckor och så skulle

det blivit mitt första "konvent" också!


USCH

Men jag ska som tur är på närcon i sommar!

Kanske blir något konvent före det också :3


Nu måste jag städa klart huset innan pappa kommer hem, annars kommer

jag vara dödsdömd när han kommer hem  


Ligger i sängen med nattlinne och bloggar samtidigt som jag lyssnar på spotify! ^^

Måste gå nu D:


Bye bye


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Umi - 7 april 2014 18:50

  Annyeong!   Idag har det varit en hyfsat bra dag när jag trippade runt på skolan med min nya haj tröja från H&M!      Jag har även tatt spruta idag och det gjorde *fäller en tår* sjukt ASKSHHHFJSKAGY ont   Är också på strålande...

Av Umi - 31 mars 2014 17:11

  Annyeong!   Idag så har det varit en ganska hetsig dag. Allt började när jag vaknade..   Det dånade i typ hela huset av Sandra Nielsens låt Undo Inte nog med det så hade jag försovit mig och pappa hade inte väckt mig.   Kom ty...

Av Umi - 29 mars 2014 09:15


  Bloggade inte igår eftersom att vi hade en dator/telefon/ipad "fri" dag c:   Men iallafall så kommer detta inlägget handla om konvent typ!   Vilka konvent ska ni på i år? Det första som jag ska på är Asienloppisen i Hässleholm om ...

Av Umi - 27 mars 2014 19:20

  Heii! ~   Jag vet att jag inte bloggat på typ 100 år Förlåt , jag är verkligen en dålig människa... Iallafall så har jag en bort förklaring typ.. Jo i helgen var jag hos mina kusiner och ville inte vara inne på datorn eftersom att ...

Av Umi - 20 mars 2014 15:55

   Annyeong ~ *v*   Ja , hej alla fina! ;* Tänkte berätta lite om min dag. Imorse vaknade jag 6.30. Jag skulle nämligen och 'titta' på min nya skola som jag ska börja i 6:an (i höst). Skolan heter Nova Montessori och ligger i Kungsback...


Annyeong!(~ ̄▽ ̄)~
Jag heter Felicia och kommer från Göteborg fast ni kan kalla mig UmiChan som mina vänner oftast gör! (o´ω`o)
I min blogg kan ni läsa om Vocaloid, Japan fashion, anime, manga och lite annat :3

 

2 besvarade frågor

 

 

 

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards